Әрқайсысына назар аударыңыз
Балаңыздың бірегей қажеттіліктерін ескере отырып, жеке оңалту жоспарын жасаймыз
Тәжірибе және біліктілік
Медициналық білімі расталған және көп жылдық жұмыс тәжірибесі бар дәрігерлер
Автордың бірегей әдістемесі
Мыңдаған балаға көмектескен тілді түзетудің бірегей әдісі
Балалардың сөйлеуін дамыту - бұл бірнеше негізгі кезеңнен өтетін маңызды процесс. Әрбір жасқа ата-аналарға өз баласының ілгерілеуін бақылауға көмектесетін белгілі бір нормалар сәйкес келеді.
Егер балаңыздың сөйлеу қабілеті жағынан өз құрдастарынан артта қалғанын байқасаңыз, маманға баруды кейінге қалдырмаңыз. Біздің Қазақстандағы Реацентрде тәжірибелі логопедтер диагностика жүргізіп, сөйлеу қабілетінің бұзылуын түзету үшін қажетті ұсыныстар береді. Мәселе неғұрлым ерте анықталса, соншалықты оңай шешіледі.
Мектепке дейінгі жас - сөйлеу проблемаларын түзету үшін тамаша уақыт. Бұл ми оқуға барынша қабілетті және ашық кезең. Оны жіберіп алмаңыз және уақытында логопедке хабарласыңыз!
Біз микротокты рефлексотерапия, физиотерапия, логопедиялық сабақтар және психологиялық қолдау сияқты заманауи диагностикалық және емдеу әдістерін қолданамыз. Біздің мамандар баланы емдеу мен дамытуға кешенді тәсілді қамтамасыз ете отырып, ата-аналармен тығыз ынтымақтастықта жұмыс істейді.
Сөйлеу бұзылыстарының ақау құрылымы, сондай-ақ түзету тетігі әртүрлі. Әдетте, сөйлеудегі бұзылулар құрсақтағы әртүрлі патологиялардан, неврологиялық бұзылулардан, сондай-ақ босану жарақаттарынан туындайды.
Сөйлеу бұзылыстарының кейбір түрлері:
Логопед консультациясы - түзету үдерісіндегі бірінші қадам. Бұл кезеңде логопед сөйлеу процестеріне диагностика жүргізеді, бұзушылықтарды анықтайды және түзетудің жеке жоспарын қалыптастырады.
Сөйлеу процестерін диагностикалаудан кейін бұзылулар немесе патологиялар анықталған кезде логопед сабақтар бағдарламасын және баланың сөйлеуіндегі жеке мәселелерге байланысты әдістемелер сызбасын таңдайды.
Сондай-ақ логопед, егер логопед неврологиялық патологиядан туындаған ақауларға күдіктенсе, невролог немесе нейропсихологты қабылдауды тағайындай алады.
Логопедтік түзету сабақтарынан ең жақсы нәтижеге МЭКС Микротоктық рефлексотерапия әдістемесін қолдану кезінде қол жеткізіледі. Ол мидың сөйлеу аймағының қалыпты жұмысын қалпына келтіреді:
Қажет болған жағдайда невролог-рефлексотерапевт бас сүйек ішіндегі қысымды қалыпқа келтіретін және агрессияны, истерияны, ұйқының бұзылуын және гиперактивтілікті жеңу үшін қоздырушылықты төмендететін емдеу схемасын қосады.
Вернике аймағы – пассивті сөздік қорға және оған бағытталған сөзді түсінуге жауап береді.
Брок аймағы – белсенді сөздік қорға, тілдік байланысқа түсу ниетіне жауап береді.
Егер Броктың аймағы жұмыс істемесе, онда бала сөйлеспейді (жүгінуге тырыспайды, заттарды атамайды).
Ассоциативті сөйлеу аймақтары – сөйлемдер мен әңгімелер құру дағдысына, диалогтық сөйлеуге жауап береді.
Реацентрде біз жиі психо-сөйлеу дамуының тежелуі, мотор және сенсомоторлы алиясы, аутизм, құлақ мүкістігі және сал ауруы бар балаларды қабылдаймыз. Мұндай балалар үшін стандартты логопедтік сабақтар жеткіліксіз болып шығады.
Біздің орталықта ОЖЖ органикалық зақымданған балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуын түзету бойынша тәжірибесі мол тәжірибелі дәрігерлер жұмыс істейді.