г. Алматы , Смайылов көшесі, 95/1 Қалқаман-2 м-н, Наурызбай ауданы
RU
Войти
+7 (700) 978-50-50
+7 (700) 978-50-50
г. Алматы , Смайылов көшесі, 95/1 Қалқаман-2 м-н, Наурызбай ауданы
09-00 - 17-30
г. Астана, Әлихан Бөкейхан көшесі, 11а, Заречное т / м, Есіл ауданы
09-00 - 17-30
г. Уральск, Құрылысшы шағын ауданы, 39/2, құрылысшы м-н
15-00 - 18-00
г. Шымкент, ул. Желтоксан, д. 272 Aisulu Clinic
14-00 - 17-30
Қоңырауқа тапсырыс

Балалардың сенсомоторлық алалалиясы

Балалардың сенсомоторлық алалалиясы

Сенсомоторлық алалия - бұл ми қабығының сөйлеу аймағының органикалық зақымдануынан туындаған сөйлеудің ауыр бұзылуы. Осы диагнозы бар балаларда сөйлеуді түсіну де (сенсорлық компонент), оны жаңғырту да (моторлық компонент) зардап шегеді.
Кешенді оңалту
15 жастан бастап тәжірибесі бар дәрігерлер
Заманауи жабдықтар
Бірегей әдіс
Сипаттама

Сенсомоторлы алалияның алғашқы белгілері ерте балалық шақта, сөйлеу дамуының ауытқулары байқалған кезде пайда болады. Бұзылуларды анықтау үшін маңызды жастық кезеңдер:

1 жас

Бұл жастағы қуатты сигналдар:

  • ыңырау мен қарапайым дыбыстардың болмауы
  • негізгі сөздерді ("әже", "ата") қайталай алмауы
1,5-2 жас

Қалыпты даму мыналарды қамтиды:

  • қарапайым сөздерді қолдану
  • қысқа сөйлемдер құрауға әрекеттену

Бұл дағдылардың болмауы маманнан кеңес алуды талап етеді.

2,5-3 жас

Қуатты белгілер:

  • сөйлеудің мүлдем болмауы немесе өте шектеулі сөздік қор
  • өзге адамдардың сөйлеуін түсінуде қиындық

Маңызды: Көрсетілген кезеңдерде сөйлеу дамуының кешігуі анықталса, дереу мамандарға: педиатрға, неврологқа және логопедке хабарласу қажет. Ерте диагностика және уақытында басталған түзету емдеу болжамын айтарлықтай жақсартады.

Микротоктық рефлексотерапия
Ресейлік ғалымдар 50 жыл бұрын әзірлеген бірегей авторлық әдіс
Жаңа жабдық
Қазақстандағы реацентрлер заманауи медициналық жабдықтармен жабдықталған
Тексерілген әдістемелер
Өз тәжірибемізде балаларды оңалтудың тиімді және қауіпсіз әдістерін қолданамыз
Қызметтер кешені
ЖҚЗ бар балаларға кешенді оңалтуды ұсынамыз
Аурулар
Неврологиялық, психикалық және генетикалық сипаттағы балалардың ауруларымен және жағдайларымен жұмыс істейміз
Тәжірибе
Қазақстанда Реацентрлер желісі 7 жылдан бері табысты жұмыс істеп келеді.

Балалардың сенсомоторлық алалиясын емдеу

Емдеу үшін мынадай мамандар қажет болуы мүмкін:

  • Неврологтар. Сөйлеу қабілетінің кешігуіне (ЗРР) әкелген неврологиялық патологияларды анықтап, неотропты препараттармен емдейді.
  • Логопедтер. Дыбыстарды "қалыпқа келтіруге", сөйлемдерді дұрыс құрастыруға және әңгімелерді дұрыс айтуға үйретеді. Сөйлеу бұлшықеттеріне арналған логопедиялық массаж дикцияны жақсартады.
  • Дефектологтар. Балада сөйлеу қабілетімен қатар назар, жад, ойлау және моториканы дамытады. Сабақтарды екі жастан бастап жүргізуге болады.
  • Рефлексотерапевттер. Микротокты рефлексотерапия әдісін қолданып, мидың сөйлеу аймақтарын белсендіру арқылы сөйлеу дамуын қалпына келтіруге ықпал етеді.

Балалардың сенсомоторлық алалиясының белгілері

1. Сөйлеуді түсінудің бұзылуы (сенсорлық компонент)

  • Бала қарапайым нұсқауларды ("доп бер", "отыр") түсінбейді.
  • Сөздердің мағынасына емес, тек интонацияға ғана реакция бере алады.
  • Дыбыстас сөздерді шатастырады ("мысық – қысмы", "аю – ыдыс").
  • Сөзді затпен/әрекетпен байланыстыра алмайды (аталып айтылған затты көрсете алмайды).
  • Сөйлеуді контекстте (ым-ишараттар, мимика, жағдай арқылы) жақсырақ түсінеді.

2. Сөйлеуді қайталаудың бұзылуы (моторлық компонент)

  • Сөйлеу жоқ немесе өте шектеулі (жеке сөздер немесе дыбыстандырулар).
  • Сөздерді қатты бұрмалау ("уйқы" орнына "ықуй", "сүт" орнына "түс").
  • Буындарды ауыстыру, дыбыстарды өткізіп алу ("теледидар" орнына "тедидар").
  • Қатынасусыз сөйлеу ағыны (логорея) - бала көп сөйлейді, бірақ түсініксіз.
  • Үлгі бойынша да сөздер мен сөйлемдерді қайталауда қиындық.

3. Сөйлеуге қатыссыз симптомдар

  • Жалпы дамудың кешігуі (сөйлеу тапшылығынан ойлау, жад, назар зардап шегеді).
  • Қозғалыстың икемсіздігі (координацияның нашарлығы, икемсіздік).
  • Шаршағыштықтың артуы, жұмыс қабілетінің төмендігі.
  • Импульсивтілік немесе, керісінше, тежелу.
  • Құрдастарымен қарым-қатынаста қиындықтар (бала қарым-қатынастан аулақ болуы немесе ым-ишараттарды қолдануы мүмкін).

4. Мінез-құлық ерекшеліктері

  • Нұсқауларды түсінбеуіне байланысты бала "қанағаттандырмайтын" сияқты көрінуі мүмкін.
  • Жиі сөйлеудің орнына мимика мен ым-ишараттарды қолданады.
  • Ашушаң, мазасыз немесе өзіне қарап қалуы мүмкін.

Маңызды!

Сенсомоторлы алалия кешенді түзетуді талап етеді: логопед, невролог, нейропсихолог. Жұмыс неғұрлым ерте басталса, болжам соғұрлым жақсы болады. Егер балада осындай симптомдар байқалса, білікті мамандарға дереу хабарласу керек.

Кеңеске жазылу
Біздің әдістемеміз, қызметтеріміз және мамандарымыз туралы егжей-тегжейлі айтып береміз
Қоңырауға тапсырыс беру

Балалардың сенсомоторлық алалиясын қалай емдеуге болады?

1. Медициналық көмек

  • Неврологиялық емдеу (ноотроптар, нейропротекторлар, дәрігердің тағайындауы бойынша витаминдер).
  • Физиотерапия (магнитотерапия, электростимуляция, ТКМС – транскраниалды магниттік стимуляция).
  • ЛФК және массаж (жалпы тонус пен моториканы жақсарту үшін).

2. Логопедиялық түзету

  • Сөйлеуді түсінуді дамыту (қарапайым нұсқаулармен жұмыс, сөздерді заттармен/әрекеттермен байланыстыру).
  • Сөйлеу белсенділігін ынталандыру (ойындар, дыбыстарды қайталау, қарым-қатынасқа шақыру).
  • Дыбыстар мен буындар құрылымын қалыпқа келтіру (артикуляциялық гимнастика, логопедиялық массаж).
  • Сөздік қорды кеңейту (тақырыптық карточкалар, ассоциациялар бойынша ойындар).
  • Сөйлемдік сөйлеуді қалыптастыру (қарапайым сөз тіркестерінен сөйлемдерге дейін).

3. Нейропсихологиялық түзету

  • Жоғары психикалық функцияларды дамыту (жад, назар, ойлау).
  • Сезімдік интеграция (тактильді, естулік, көрулік қабылдауға арналған жаттығулар).
  • Қозғалысты түзету (ұсақ және ірі моторика, координация).

4. Қарым-қатынасқа арналған альтернативті әдістер

  • Ишараттар және PECS карточкалары (Picture Exchange Communication System).
  • Логопедиялық қосымшалар мен бағдарламалар (ауыр алалия түрлері бар балалар үшін).

5. Үйдегі жаттығулар және әлеуметтену

  • Күнделікті сөйлеу жаттығулары (сөздерді қайталау, дауыстап оқу, ән айту).
  • Сөйлеу ортасын құру (үздіксіз қарым-қатынас, әрекеттерді түсіндіру).
  • Топтық жаттығулар (логопедиялық топтар, түзету бағыты бар балабақша).

6. Психологиялық қолдау

  • Қобалжу мен өзіне қарап қалумен жұмыс (ойын терапиясы, арт-терапия).
  • Ата-аналарға кеңестер (баламен өзара әрекеттесу әдістерін үйрету).

Маңызды: Емдеу кешенді және жеке тұлғаға бағытталған болуы керек, невролог, логопед және психологтың қатысуымен. Түзету неғұрлым ерте басталса, сөйлеуді қалпына келтіру мүмкіндігі соғұрлым жоғары болады.

Мамандар
Кеңеске жазылу
Микротокты рефлексотерапияның артықшылықтары
Бұл әдіс тиімді
баланың сөйлеу, психикалық және қозғалыс дамуының әртүрлі кідірістері кезінде.
Микротоктар
ми жасушалары арасында сигнал беруді жақсартып, мидың қажетті бөліктерін жандандырып және мидың бір бөлігі арасындағы байланыс пен синхрондауды жақсартып, жүйке жүйесін жандандырады.
Микротоктық рефлексотерапия
бұл денеде және мида белгілі бір нүктелерді ынталандыру үшін шағын электр импульстерін (микротоктарды) пайдаланатын неврологиялық ауруларды емдеу әдісі.
Сертификаттар