Біз микротокты рефлексотерапия, физиотерапия, логопедиялық сабақтар және психологиялық қолдау сияқты заманауи диагностикалық және емдеу әдістерін қолданамыз. Біздің мамандар баланы емдеу мен дамытуға кешенді тәсілді қамтамасыз ете отырып, ата-аналармен тығыз ынтымақтастықта жұмыс істейді.
Ең алдымен, клиникадағы сабақтар әлеуметтік ортаға және білім беру ортасына сәтті бейімделу үшін қажетті дағдыларды қалпына келтіруге және қалыптастыруға бағытталған.
Бұл үдеріс логопед-дефектолог, нейропсихолог және психолог сияқты мамандардың кешенді тәсілдерін қажет етеді.
Мысалы, мектепке дайындыққа бағытталған сабақтарда логопед-дефектолог мыналарға маманданған:
Сонымен бірге, нейропсихологпен сабақтар танымдық және когнитивті үдерістерді (назар, жад, ойлау, ақпаратты өңдеу) жалпы диагностикалауға және түзетуге бағытталған.
Сонымен қатар, сабақтарда маман екі жарты шардың өзара әрекеттестігін, қозғалыс функцияларын дамытуға және әртүрлі тапсырмаларға шоғырлануға арналған арнайы жаттығуларды қолданады.
Тағы бір маңызды аспект - бұл психоэмоционалды тұрақтылықты дамыту және мазасыздықты жеңу.
Сабақтар мынадай неврологиялық дамудың кешігуі байқалатын балаларға арналған:
Сабақ бағдарламасын құрастыру кезінде әр балаға жеке тұрғыда тән жасы, бейімделу кезеңі, мүмкін болатын бұзылулар ескеріледі.
Сондай-ақ сұқпада МЭКС микротоктық рефлексотерапиясы қолданылады. Осы әдістеменің көмегімен мидың сөйлеу аймақтарын, сондай-ақ жазу және оқыту дағдыларына жауап беретін бөлімдерді ынталандыруға болады. Мысалы, микротоктық рефлексотерапия кезінде ми қабығына әсер ету орын алады, сөйлеуді түсінуге және жаңғыртуға жауап беретін сөйлеу орталықтарының (Брок аймағы, Вернике аймағы) жұмысын жақсартады. Сондай-ақ сол және оң жарты шарлар арасындағы байланыс жақсарады, бұл фонематикалық естудің дамуына және дыбыстық ақпаратты талдауға қабілеттілікке ықпал етеді, маңдай тілдері мен мидың жандануы жүреді.